کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره ی شگفت رایانه شیراز

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره ی شگفت رایانه شیراز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

پـروژه تحقیـق:

دبیـر مـربـوطـه:

جناب آقای هنرپیشه

تهیـه‌کننـده:

مسلم تمدن

میثم غلامزاده

محمد باقر قشقائی

نام کارآفرین :

مهدی عوض زاده

فهرست مطالب

عنوا ن صفحه بیوگرافی 4

عنوان طرح 6

حقوقی 7

نحوه‌ی سرمایه‌گذاری 8

حقیقی 9

رفتار مدیر شرکت با کارکنان 10

نظر کارمندان شرکت نسبت به مدیر 10

حقوق افراد شرکت 12

هزینه‌ی مصرفی شرکت 13

چگونگی تبلیغات شرکت 15

گزارشی از کار شرکت 16بیوگرافی :

مهدی عوض پور متولد سال 1368 صادره از شیراز و میزان تحصیلات دیپلم فنی هستم و چون علاقه‌ی زیادی به تراشکاری داشتم توانستم بعد از گرفتن دیپلم در جایی مشغول به کار شوم . من بعد از گرفتن دیپلم با کمک پدرم که بازنشسته هستند توانستیم جایی را اجاره کنیم و در آن مشغول به کار شویم. من از ایجاد این کارگاه برای زندگی خانواده و جامعه و افراد جوان که به کار نیازمند بودند از ثروت پدرم تا حدودی استفاده کردم تا توانستم این کارگاه را ایجاد کنم. من تا آنجائی که امکان دارد سعی می‌کنم از توانایی خودم استفاده کنم و در مواقع ضروری از پدر و دوستان کمک می‌گیرم، و یکی از خصلتهای من این است که همیشه از آدم‌های پول‌دار و آدم‌هایی که در کارشان نظم و برنامه ریزی دارند سرمشق بگیرم . و یکی از کسانی که سرمشق من در کارهایم بود پدرم هستند.

من سعی می‌کنم در برابر مشکلات ناامید نشوم و در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته باشم و از پدر و دوستان و خانواده‌ام کمک می‌گیرم و


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ی شگفت رایانه شیراز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.