کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود تحقیق درباره برنامه های راه انداز

اختصاصی از کوشا فایل دانلود تحقیق درباره برنامه های راه انداز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره برنامه های راه انداز


دانلود تحقیق درباره برنامه های راه انداز

تعداد صفحات:70

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

چکیده:

باید پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش ارتباطات الکترونیکی در عصر کنونی تمام مردم در سراسر دنیا همواره در حال تلاش و تکاپو برای یادگیری فنون مختلف می باشند تا از پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا عقب نمانند و بتوانند فعالیتهای روزمره خود را بنحوه احسن و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند.

 گستردگی و پیچیدگی این ارتباطات به این امر منجر شده تا برنامه نویسان و طراحان برنامه های الکترونیکی و سخت افزاری به اطلاعات مختلفی در هر لحظه از گوشه و کنار دنیا نیاز پیدا نمایند. و بدین شکل مقوله اینترنت و طراحی سیستم های  پیشرفته با امکانات به روز ایجاد و گسترش یابند به گونه ای که امروزه تمامی فعالیتهای مردم از دسترسی به اطلاعات مهم علمی و سیاسی گرفته تا خرید ساده الکترونیکی که بستگی به ساخت و پیاده سازی دستگاههای جدید و نرم افزارهای پیشرفته دارد.

در این پایانامه دقیقا"نگاهی خواهیم داشت به این که واقعا"برنامه های راه انداز دستگاه چه چیزهایی هستند وظایفشان چیست ؟برای استفاده از آنها چه چیزهای را بایدبدانید؟هنگامی که خراب  می شوند

چه کاری باید انجام دادو در طی این سال ها دچار چه تحولاتی شده اند و چگونه فن آوری های جدید روش از راه اندازها را تغییر می دهند.

 ونیز سعی شده است تا توضیحاتی مختصر در مورد DEVICE DRIVER داده شود تا افرادی با خواندن این پایان نامه به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر علاقه مند شده و خود یک سازنده شوند ضمناً  نگاهی به سیستم عاملهای2000 WIN98- داشته ام.

 

 

فصل اول (

نگاهی به گذشته

قبل از این که راه اندازها به این شکل امروزی بوجود آیند، وسایل تنها با سیستم عامل هایی که توسط همان کارخانجات تولید شده بودند سازگاری داشتند و می توانستند تنها با همان سیستم ها کار کنند. اما معرفی و استفاده از راه اندازها این امکان را برای وسایل و سیستم هایی که تولید کارخانجات مختلفی هستند فراهم می کند تا بتوانند با یکدیگر سازگاری داشته و ارتباط برقرار کنندو به این ترتیب کاربران می توانند از میان خیل عظیمی از تولیدات مختلف به انتخاب و خرید وسایل گوناگون برای سیستم هایشان بپردازند.

در ابتدا از راه اندازهایی که برای سیستم عامل MS_DOS بودند، بسختی می شد استفاده کرد. برای شروع، سیستم عامل MS_DOS حتی در مورد عملکردهای بسیار ساده نیاز به نصب تعداد بیشماری راه انداز داشت. برای مثال بجای این که فقط از یک راه انداز چاپ برای همه ی برنامه های کاربردی استفاده شود، هر برنامه ی کاربردی الزاما" نیاز به راه انداز چاپ مخصوص به خودش داشت تا دستورالعمل های مخصوص به خودش را کامل کرده و بتواند یک سند را چاپ کند. با ظهور سیستم عامل Windows این رویه تغییر کرد و این امکان بوجود آمد که برنامه های کاربردی مختلف تنها از طریق یک راه انداز بتوانند به چاپگر دسترسی پیدا کنند. مشکل دیگری که در ارتباط با راه اندازهای سیستم عامل MS_DOS وجود داشت این بود که به سختی می شد آنها را نوشت.

اولین کامپیوتر شخصی تنها سیستم عامل MS_DOS را اجرا می کرد و هیچ پنجره ای در برنامه های آن وجود نداشت و تنها می توانست در آنِ واحد یک برنامه را اجرا کند. راه اندازها را می بایست طوری می نوشتند که تنها برای مقدار کوچکی از حافظه مناسب باشد. در نوشتن آنها از زبان سطح پایین اسمبلی استفاده می شد که البته خود این عمل هم کار بسیار مشکلی بود. در آن هنگام سیستم عامل MS_DOS راه انداز را در انجام وظایفش بسیار کم پشتیبانی می کرد، اما با معرفی ویندوزهای 3.x و 95 ، راه اندازها دیگر می توانستند با زبان سطح بالایی نوشته شوند و Windows می توانست از برنامه های کاربردی چندگانه ای به طور همزمان استفاده کند. و به این ترتیب راه اندازهای بکاررفته لازم بود که بسیار دقیق باشند تا بتوانند داده ها را به مکان های درست شان ببرند و در این راستا ویندوز نیز روال های بیشتری برای راه اندازها فراهم کرد تا آنها بتوانند به وظایفشان عمل کنند. ویندوز 95 استفاده از راه اندازها را آسانتر کرد چون که در حقیقت دیگر سخت افزار می توانست پیکره بندی خود را انجام دهد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره برنامه های راه انداز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.