کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود درس پژوهی علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب

اختصاصی از کوشا فایل دانلود درس پژوهی علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود درس پژوهی علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب


دانلود درس پژوهی   علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب

 

 

دانلود درس پژوهی   علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب

 

دانلود درس پژوهی   علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب  کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات55

 

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

 

در آموزشگاه ما  مدیریت وهمکاران این آموزشگاه تصمیم گرفتند که در برنامه درس پژوهی شرکت نمایتد با تشکیل شورای معلمان چالش های هر پایه مشخص شد ودر پایان جلسه تصمیم گرفته شد که باتوجه به مباحث این کتاب آموزش درس حاضر به عنوان موضوع درس پژوهی انتخاب شود

 

ابتدادانش آموزان هدف انتخاب شدنداز اولیائ دانش آموزان رضایت نامه جهت حضور در اجرای طرح اخذ گردید  سپس ضمن تقسیم کار ومشخص نمودن نقش اعضاد گروه درس پژوهی بارضایت کامل همکاران جهت ایفای نقش وقیلمبرداری به شرح زیر انتخاب شدند . با همکاری گروه 7نفره  طرح درس اولیه باتوجه به سند تحول بنیادین تنظیم گردید .وسایل کمک آموزشی باهمکاری مدرس ودانش آموزان تهیه شد تاریخ بزگزاری تدریس اولیه مشخص وتدریس اولیه انجام شد.

 

بعداز انجام تدریس توسط مجری توسط ناظرین حاضر در کلاس تدریس ایشان مورد نقد وبرسی قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد وبا بازبینی فیلم توسط مدرس محترم اشکالات کار مشخص شد. سپس وباهمکاری اعضاءگروه طرح درس دوم تهیه روشها وراهکارهای نوین انتخاب ومجددا تدریس در کلاس صورت گرفت.

 

که الحمد الله باتوجه به تدریس اولیه وتحقق اهداف مورد نظر نتایج بهتری بدست آمد که نتیجه ی آن را می توانستیم در نحوه ی پاسخگویی دانش آموزان وارزشیابی پایانی مشاهده نماییم .

 

آنچه در این مجموعه وجود دارد

 

فصل اول

 

مقدمه

 

تعیین مساله و انتخاب موضوع

 

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی

 

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله

 

جدید و علمی بودن مسئله

 

فصل دوم

 

برنامه ریزی درس پژوهی

 

فرایند درس پژوهی

 

طراحی آموزشی1

 

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله

 

بیان دلیل راهکار انتخابی

 

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی

 

توجه به تفاوت های فردی

 

معنادار کردن یادگیری

 

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی

 

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی

 

روش های نوین تدریس

 

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)

 

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس

 

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

استفاده از افراد پایه ی   بالاتر در انتخاب اعضای تیم

 

برنامه تشکیل جلسات

 

مشخصات کلی

 

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی

 

طرح درس شماره یک

 

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول)

 

فصل سوم

 

کیفیت اجرا1

 

اجرا وباز اندیشی 1

 

فصل چهارم

 

باز اندیشی 1

 

طرح درس اصلاح شده 2

 

فرایند درس پژوهی

 

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح: جلسه توجیهی اول

 

مراحل درس پژوهی

 

اهداف

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

مشخصات کلی

 

فصل پنجم

 

پیشنهادات

 

محدودیت ها

 

منابع وماخذ

 

پیوست ها

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب  کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش از این جا اقدام کنید.

 

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب   کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات36

 

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

 

در آموزشگاه ما  مدیریت وهمکاران این آموزشگاه تصمیم گرفتند که در برنامه درس پژوهی شرکت نمایتد با تشکیل شورای معلمان چالش های هر پایه مشخص شد ودر پایان جلسه تصمیم گرفته شد که باتوجه به مباحث این کتاب آموزش درس حاضر به عنوان موضوع درس پژوهی انتخاب شود

 

ابتدادانش آموزان هدف انتخاب شدنداز اولیائ دانش آموزان رضایت نامه جهت حضور در اجرای طرح اخذ گردید  سپس ضمن تقسیم کار ومشخص نمودن نقش اعضاد گروه درس پژوهی بارضایت کامل همکاران جهت ایفای نقش وقیلمبرداری به شرح زیر انتخاب شدند . با همکاری گروه 7نفره  طرح درس اولیه باتوجه به سند تحول بنیادین تنظیم گردید .وسایل کمک آموزشی باهمکاری مدرس ودانش آموزان تهیه شد تاریخ بزگزاری تدریس اولیه مشخص وتدریس اولیه انجام شد.

 

بعداز انجام تدریس توسط مجری توسط ناظرین حاضر در کلاس تدریس ایشان مورد نقد وبرسی قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد وبا بازبینی فیلم توسط مدرس محترم اشکالات کار مشخص شد. سپس وباهمکاری اعضاءگروه طرح درس دوم تهیه روشها وراهکارهای نوین انتخاب ومجددا تدریس در کلاس صورت گرفت.

 

که الحمد الله باتوجه به تدریس اولیه وتحقق اهداف مورد نظر نتایج بهتری بدست آمد که نتیجه ی آن را می توانستیم در نحوه ی پاسخگویی دانش آموزان وارزشیابی پایانی مشاهده نماییم .

 

آنچه در این مجموعه وجود دارد

 

فصل اول

 

مقدمه

 

تعیین مساله و انتخاب موضوع

 

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی

 

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله

 

جدید و علمی بودن مسئله

 

فصل دوم

 

برنامه ریزی درس پژوهی

 

فرایند درس پژوهی

 

طراحی آموزشی1

 

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله

 

بیان دلیل راهکار انتخابی

 

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی

 

توجه به تفاوت های فردی

 

معنادار کردن یادگیری

 

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی

 

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی

 

روش های نوین تدریس

 

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)

 

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس

 

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

استفاده از افراد پایه ی   بالاتر در انتخاب اعضای تیم

 

برنامه تشکیل جلسات

 

مشخصات کلی

 

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی

 

طرح درس شماره یک

 

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول)

 

فصل سوم

 

کیفیت اجرا1

 

اجرا وباز اندیشی 1

 

فصل چهارم

 

باز اندیشی 1

 

طرح درس اصلاح شده 2

 

فرایند درس پژوهی

 

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح: جلسه توجیهی اول

 

مراحل درس پژوهی

 

اهداف

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

مشخصات کلی

 

فصل پنجم

 

پیشنهادات

 

محدودیت ها

 

منابع وماخذ

 

پیوست ها

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب  کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش از این جا اقدام کنید.

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب   کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات36

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

در آموزشگاه ما  مدیریت وهمکاران این آموزشگاه تصمیم گرفتند که در برنامه درس پژوهی شرکت نمایتد با تشکیل شورای معلمان چالش های هر پایه مشخص شد ودر پایان جلسه تصمیم گرفته شد که باتوجه به مباحث این کتاب آموزش درس حاضر به عنوان موضوع درس پژوهی انتخاب شود

ابتدادانش آموزان هدف انتخاب شدنداز اولیائ دانش آموزان رضایت نامه جهت حضور در اجرای طرح اخذ گردید  سپس ضمن تقسیم کار ومشخص نمودن نقش اعضاد گروه درس پژوهی بارضایت کامل همکاران جهت ایفای نقش وقیلمبرداری به شرح زیر انتخاب شدند . با همکاری گروه 7نفره  طرح درس اولیه باتوجه به سند تحول بنیادین تنظیم گردید .وسایل کمک آموزشی باهمکاری مدرس ودانش آموزان تهیه شد تاریخ بزگزاری تدریس اولیه مشخص وتدریس اولیه انجام شد.

بعداز انجام تدریس توسط مجری توسط ناظرین حاضر در کلاس تدریس ایشان مورد نقد وبرسی قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد وبا بازبینی فیلم توسط مدرس محترم اشکالات کار مشخص شد. سپس وباهمکاری اعضاءگروه طرح درس دوم تهیه روشها وراهکارهای نوین انتخاب ومجددا تدریس در کلاس صورت گرفت.

که الحمد الله باتوجه به تدریس اولیه وتحقق اهداف مورد نظر نتایج بهتری بدست آمد که نتیجه ی آن را می توانستیم در نحوه ی پاسخگویی دانش آموزان وارزشیابی پایانی مشاهده نماییم .

آنچه در این مجموعه وجود دارد

فصل اول

مقدمه

تعیین مساله و انتخاب موضوع

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله

جدید و علمی بودن مسئله

فصل دوم

برنامه ریزی درس پژوهی

فرایند درس پژوهی

طراحی آموزشی1

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله

بیان دلیل راهکار انتخابی

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی

توجه به تفاوت های فردی

معنادار کردن یادگیری

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی

روش های نوین تدریس

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار

تعیین نقش و وظایف اعضا

استفاده از افراد پایه ی   بالاتر در انتخاب اعضای تیم

برنامه تشکیل جلسات

مشخصات کلی

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی

طرح درس شماره یک

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول)

فصل سوم

کیفیت اجرا1

اجرا وباز اندیشی 1

فصل چهارم

باز اندیشی 1

طرح درس اصلاح شده 2

فرایند درس پژوهی

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح: جلسه توجیهی اول

مراحل درس پژوهی

اهداف

تعیین نقش و وظایف اعضا

مشخصات کلی

فصل پنجم

پیشنهادات

محدودیت ها

منابع وماخذ

پیوست ها

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب

 

دانلود درس پژوهی ریاضی پایه پنجم ابتدایی  درس نسبت و تناسب   کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات36

 

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

 

در آموزشگاه ما  مدیریت وهمکاران این آموزشگاه تصمیم گرفتند که در برنامه درس پژوهی شرکت نمایتد با تشکیل شورای معلمان چالش های هر پایه مشخص شد ودر پایان جلسه تصمیم گرفته شد که باتوجه به مباحث این کتاب آموزش درس حاضر به عنوان موضوع درس پژوهی انتخاب شود

 

ابتدادانش آموزان هدف انتخاب شدنداز اولیائ دانش آموزان رضایت نامه جهت حضور در اجرای طرح اخذ گردید  سپس ضمن تقسیم کار ومشخص نمودن نقش اعضاد گروه درس پژوهی بارضایت کامل همکاران جهت ایفای نقش وقیلمبرداری به شرح زیر انتخاب شدند . با همکاری گروه 7نفره  طرح درس اولیه باتوجه به سند تحول بنیادین تنظیم گردید .وسایل کمک آموزشی باهمکاری مدرس ودانش آموزان تهیه شد تاریخ بزگزاری تدریس اولیه مشخص وتدریس اولیه انجام شد.

 

بعداز انجام تدریس توسط مجری توسط ناظرین حاضر در کلاس تدریس ایشان مورد نقد وبرسی قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد وبا بازبینی فیلم توسط مدرس محترم اشکالات کار مشخص شد. سپس وباهمکاری اعضاءگروه طرح درس دوم تهیه روشها وراهکارهای نوین انتخاب ومجددا تدریس در کلاس صورت گرفت.

 

که الحمد الله باتوجه به تدریس اولیه وتحقق اهداف مورد نظر نتایج بهتری بدست آمد که نتیجه ی آن را می توانستیم در نحوه ی پاسخگویی دانش آموزان وارزشیابی پایانی مشاهده نماییم .

 

آنچه در این مجموعه وجود دارد

 

فصل اول

 

مقدمه

 

تعیین مساله و انتخاب موضوع

 

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی

 

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله

 

جدید و علمی بودن مسئله

 

فصل دوم

 

برنامه ریزی درس پژوهی

 

فرایند درس پژوهی

 

طراحی آموزشی1

 

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله

 

بیان دلیل راهکار انتخابی

 

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی

 

توجه به تفاوت های فردی

 

معنادار کردن یادگیری

 

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی

 

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی

 

روش های نوین تدریس

 

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)

 

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس

 

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

استفاده از افراد پایه ی   بالاتر در انتخاب اعضای تیم

 

برنامه تشکیل جلسات

 

مشخصات کلی

 

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی

 

طرح درس شماره یک

 

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای اول)

 

فصل سوم

 

کیفیت اجرا1

 

اجرا وباز اندیشی 1

 

فصل چهارم

 

باز اندیشی 1

 

طرح درس اصلاح شده 2

 

فرایند درس پژوهی

 

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح: جلسه توجیهی اول

 

مراحل درس پژوهی

 

اهداف

 

تعیین نقش و وظایف اعضا

 

مشخصات کلی

 

فصل پنجم

 

پیشنهادات

 

محدودیت ها

 

منابع وماخذ

 

پیوست ها

 

دانلود درس پژوهی   علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش از این جا اقدام کنید.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی علوم پایه سوم ابتدایی درس چرخه آب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.