کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پروژه معضل آبگرفتگی ها ی شهر رشت و راهکار و فناوری های نوین برای تبدیل فاضلاب به آب سالم

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پروژه معضل آبگرفتگی ها ی شهر رشت و راهکار و فناوری های نوین برای تبدیل فاضلاب به آب سالم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود پروژه معضل آبگرفتگی ها ی شهر رشت و راهکار و فناوری های نوین برای تبدیل فاضلاب به آب سالم

 

مقدمه :

در ابتدا لغت معضل و مشکل را به کلمه مسئله تغییر بدهیم ، چرا که معضل را بایستی رفع کنیم ، یا بهتر عرض کنم معضل را باید از بین ببریم اما مسئله را می باید که حل کنیم ، زمانی که یک موضوع به عنوان ” مشکل ” مطرح می شود بلافاصله ذهن ما با یافتن و برخورد با عامل ایجاد مشکل درگیر می شود و نتیجه تبادل نظرها و همفکری ها از یافتن راهکارهای رفع سوء اثر به سمت یافتن عامل ایجاد مشکل منحرف می گردد ، و وقت و انرژی زیادی از ما صرف کسب نتایجی خواهد گردید

آب و هوای رشت ازجمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت دارای رتبه اول میزان بارش مراکز استان‌های ایران و به شهر باران شهره است.

در این مقاله به عواملی اشاره می شود که باعث آبگرفتی در شهر رشت شده اند و راهکارهایی نیز برای جلوگیری از این مشکل بیان می شود.

قصد از تهیه این مقاله با توجه به کمبود آب سالم، این بوده که راهکاری پیدا کرده تا آبهای سطحی را جمع آوری کرده و طی فرایندی این آب را دوباره وارد سیستم آب های سالم بکنیم.

اما مسئله روان آبهای سطحی در شهر رشت ، یا همان شهر بارانهای نقره ای

ما بایستی بپذیریم که با جسارت و بی پروایی خاصی که حاصل کمبود دانایی و در عین حال عدم توجه به تجربه پیشینیان مان بوده ، در چرخه های طبیعی و فرآیندهای منطقی زیست بوم خود ، دست برده ایم و منشاء پیدایش مسائلی گردیده ایم که حل آنها ، به صرف هزینه های گزاف و در بسیاری از موارد هزینه های تکراری و از دست رفتن زمان زیادی خواهدبود ، در عین حال بایستی بپذیریم که برخی از اثار نامطلوب این رفتار ناصحیح با طبیعت ، پس از یافتن و اجرایی نمودن راهکارهای حل مسئله ، تا سالیان متمادی با ما خواهند بود ...

 

این پروژه دارای مطالبی از جمله :

1-مسئله روان آبهای سطحی در شهر رشت

2-علل اصلی آبگرفتگی در شهر رشت عبارتند از

3-راهکارهایی برای رفع

4-آب اصلاح شده

5-فناوری های نوین برای تبدیل فاضلاب به آب سالم

6- ...

 

 این پروژه بصورت پاورپوینت بوده و همراه آن متن کامل پروژه در قالب ورد (Word) نیز موجود میباشد.

سال انتشار : 1395

 این پروژه شامل 11 اسلاید PowerPoint و 15 صفحه در قالب Word که همگی قابلیت ویرایش دارند


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه معضل آبگرفتگی ها ی شهر رشت و راهکار و فناوری های نوین برای تبدیل فاضلاب به آب سالم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.