کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق در مورد تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق در مورد تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن


تحقیق در مورد تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن

فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 7صفحه

 

هر تحلیلگری پیش از هر گونه تلاشی برای تعیین نیازهای سازمان به سیستم های مدیریت باید سازمان را به درستی بشناسد . در این مقاله برای شناخت محیط سازمانی سیستمهای مدیریت از دو شیوه استفاده می شود که عبارتند از : الف – عوامل حیاتی موفقیت: در این شیوه چگونگی استفاده از روش عوامل حیاتی موفقیت در معرفت پذیری نسبت به سازمان و نیازهای آن نشان داده می شود. ب – نمودار محتوایی : این نوع نمودار برای معرفت پذیری نسبت به نقش سیستم پیشنهادی در سازمان بکار گرفته می شود . این روشها در تعیین مجموعه نیازهای مقدماتی و مرزبندی خرده سیستمها به آدمی کمک می کنند.

یک دلیل عمده بر ضرورت وجود مهندسان سازمان این است که مدیران و کارکنان داخل شرکت محبوس در الگوهای فکری و فرهنگ سازمان خود هستند. فرآیندهای جدید، تیمهای جریان ارزش جدید و تغییرات مدیریی مورد نیاز احتمالاً از خرد متعارف موجود در شرکت تفاوت بسیار دارد. ابداع چنین دگرگونیهایی مستلزم نگرش از بیرون یا نگرش یک مهندس سازمان حرفه‌ای است. تحقق این دگرگونیها مستلزم داشتن تفکر جهشی است. جهش‌های واقعی از ذهن کسانی نشأت می‌گیرد که پرسشهای متفاوتی مطرح می‌کنند. تفکر جهشی یک عادت ذهنی است که مهندسان سازمان حرفه‌ای این نوع تفکر را عادت ذهن خود کرده اند.

مهارتهای فردی

متشخص بودن و داشتن یک شخصیت محترم و مورد اعتماد مدیریت عالی سازمان

داشتن مهارتهای تبلیغاتی

مهارت آموزش، هدایت، رهبری و ارتباطات

قدرت تفکر ریزبینی و دقت

مهارتهای استراتژیکی

آشنایی با اصول استراتژی و جهت گیریهای سازمان

توانایی همکاری در تعیین چشم اندازهای استراتژیک مدیریت ارشد سازمان و کشف سناریوها و موانع

شناخت توانمندیها و شایستگیهای کلیدی و جریان‌های ارزش (Value Streams)

آشنایی با چارچوبهای جدید معماری سازمان

اطلاعات در مورد روشهای تغییر

آشنایی با کلیه روشهای تغییر فرآیندهای کاری

آشنایی با روشهای TQM، کایزن و تکنیکهای بهبود مستمر

شناخت جریانهای ارزش بین وظیفه ای(Cross- Functional)، تیمهای عملیاتی و روشهای تغییر و دگرگونیهای کلان

آگاهی از رفتار سازمانی، فرآیندهای رفتاری سیستماتیک، رفتارهای غیر قابل پیش بینی و نحوه برخورد با آن

توانایی مدل کردن و طراحی مجدد جریان کار

توانایی خلق جریانهای ارزش و مشارکت در کارگاههای طراحی مجدد فرآیندها

شناخت تکنیکهای مورد استفاده در تولید ناب

شناخت روابط جدید با تأمین کنندگان، نمایندگیها و خرده فروشان و مشتریان و ...


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.