کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله درباره تعداد خودروها رو به افزایش است

اختصاصی از کوشا فایل مقاله درباره تعداد خودروها رو به افزایش است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره تعداد خودروها رو به افزایش است


مقاله درباره تعداد خودروها رو به افزایش است

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:11

تعداد خودروها رو به افزایش است

خانواده ها نکات ایمنی را رعایت کنند

تعداد خودروها در شهرها و جاده ها هر روز رو به افزایش است. خودروسازان داخلی سالی یک میلیون دستگاه انواع خودرو را تولید می کنند و امسال هم واردات خودرو از شرکت های مختلف خارجی افزایش چشمگیری دارد. اغلب خودروهای جدید پر سرعت و با امکانات جدید هستند. اعضای خانواده ها نیز تمایل بیشتری برای گرفتن گواهینامه و خرید خودرو از خود نشان می دهند. تعداد زیادی از شرکت های لیزینگ، امکان عرضه خودرو به صورت لیزینگی و قسطی را را فراهم کرده اند و خلاصه سرمایه گذاری در ساخت خودرو، سود سرشار تولید و واردات خودرو، چشم و هش چشمی خانوارهای ایرانی و ... باعث شده که فروش و تردد خودروها افزایش یابد اما به همان میزان در آگاهی از قوانین و مقررات، آشنایی با نکات فنی و مراجعه به تعمیرگاه های فنی شاهد رشد و آگاهی مصرف کنندگان نیستیم.

یکی از مشکلاتی که خانواده ها در طول سفرهای درون شهری و یا در طول سفر به نقاط مختلف کشور با آن روبرو هستند و عامل اصلی بسیاری از تصادفات، ایجاد عصبیت و خستگی و کاهش مطلوبیت سفرهای تفریحی و نوروزی است، موضوع سرعت بالای خودروهایی است که بدون توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و توصیه های مربوط به حداکثر سرعت در جاده ها شاهد هستیم.

سرعت بیش از حد در پیچ های خطرناک، جاده های باریک ونقاطی که سبقت ممنوع است باعث بروز تصادف، نگرانی خانواده ها و بالا بردن هزینه های سفر است.

ناصر امیری کارشناس صنعتی در این زمینه می گوید: تکنولوژی خودرو هم می تواند رفاه برای خانواده بیاورد و هم در صورت عدم رعایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی خطرناک و هزینه ساز است و اگر سرعت مناسب، تنظیم به موقع موتور و بررسی چرخ ها، سیستم کلاچ و ترمز و فرمان را مورد توجه قرار ندهیم با هزینه ها و خطرات مختلفی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: کسانی که می خواهند با خودرو به سرعت و امور ورزشی بپردازند و انرژی و نیروی جوانی خود را تخلیه کنند باید به پیست های مسابقه و نقاط خلوت و مطمئن بروند. اما در داخل شهر و جاده های بین شهری و به خصوص در جاده های باریک شمال کشور و نقاط دیگر که جاده های مناسبی نداریم نباید به سرعت فکر کنند چون حادثه در کمین است و یک لحظه غفلت هزینه ها و خطرات بسیاری را در بر خواهد داشت.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره تعداد خودروها رو به افزایش است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.