کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

معبد کنارک10

اختصاصی از کوشا فایل معبد کنارک10 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

محوطه باستانی کنارک :

موقعیت جغرافیایی: بخش کنارک ـ قسمت شمال غربی و جنوب شرقی کنارک خصوصیات: در محوطه شمـــال غربـــی ابزاری از دوران پارینه سنگی میانی بدســـت آمده که در یــک سطح صاف به صورت پراکنده پخش شده‌اند و شبیه ابزار شمال غربی ایران و ابــزار لادیزی می باشـنـــد و به آثار دوران پارینه سنگی شبیه هستند. در بخش جنوب شرقی ابزاری بدست آمده که در کنار آنــــــها مقداری سفال ساده و منقوش مربوط به هزاره چهارم و اوایل هزاره سوم قبل از میلاد دیده می‌شود.

ویرانه های شهبازبند بر فراز کوه شهباز بند آثار حصاربند و پی بندهای ساختمان و در بعضی از نکات آثار شهر نشینی و خانــه های مسکونی باقی مانده است. بنا بر بــاور بومی ها برفراز این کوه بازهای شــکاری شــاه تربیــت مــی‌شده‌اند .

شیرک سنت در شمال و شمال شرقی دره تیس واقع گردیده و دارای اثر دیواری است که از دیواری است که از پیروز گــت عظیــم تــر و قطورتر به نظر می آید و شاید شهرک یا آبادی کوچکی در دره تیس بوده است . ویرانه های شهبازبند بر فراز کوه شهبازبند آثار حصاربند و پی بند های ساختمان و در در بعضی از نکات آثار شهر نشینی و خانه های مسکونی باقی مانده است. بنا بر بـاور بومی ها بر فراز این کوه بازهای شــکاری شــاه تربیــت مــی‌شده‌اند .


دانلود با لینک مستقیم


معبد کنارک10
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.