کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

طرح توجیهی تاسیس گاوداری

اختصاصی از کوشا فایل طرح توجیهی تاسیس گاوداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی تاسیس گاوداری


طرح توجیهی تاسیس گاوداری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعدادصفحات :56

مقدمه:

گاوهای شیری دارای موازین سنجیده و دقیقی است که تمام این فعالیت را از ابتدا تا انتها در بر می گیرد یک مدبر خوب و آگاه در هر واحد گاوداری باید از زیر و بم کاری کار خود از نظر پرورش و نگاهداری و تولید و اصلاح نژاد اطلاعاتی داشته و مسئولیت ها و وظایف را به خوبی درک کرده و بازدهی اقتصادی گاوها با توجه به سلامت و بهداشت آنها اهمیت داده و یا قدرت و دوراندیشی به موقع برای اداره بهتر گاوداری اتخاذ تصمیم نماید. در کشورهای پر تولید از لحاظ شیر و فرآورده هایی دامی و رعایت مدیریت صحیح در گاوداری شیری به مراتب مهم تر از خصوصیات بالقوه با ارزش تولید گاوهای تلقی می شود. بطوریکه یک کارشناس صاحب نظر دامپروری در کشور هلند معتقدند بروز برتری های نژادی هر گاو 25 درصد مربوط به خصایص ذاتی یا ژنتیکی است و 75 درصد در ارتباط با مدیریت گاوداری می باشد. عقیده کانادایی ها در این زمینه اندکی فرق داشته نقش خصوصیات ذاتی را در تولید گاوهای تحت پرورش 30 الی 40 درصد و نقش مدیریت گاوداری شیری را 60 تا 70 درصد می دانند.

رعایت موازین مورد بحث این کارائی و بینش را تا بدان حد می تواند در مدیر مزرعه یا صاحب گاوداری ایجاد کرد که با بصیرت و آگاهی در اداره گاوداری و گاوهای شیری اعمال مدیریت کرده این شرایط و امکانات شامل محل پرورش و زیست، آبستنی و تولید مثل تغذیه و بهداشت و شیردوشی و کیفیت شیر کارائی نیروی انسانی و رعایت اصول اقتصادی در واحد گاوداری می باشد.

امید می رود راهنمودهای ارائه شده پاسخ گوی بسیاری از مشکلات مدیریتی در اداره گاوداریهای شیری صنعتی ما باشد چه آنکه تنها در این صورت این مسرت حاصل
می گردد. که مساعی مبذول شده برای چاپ این پروژه بهدر نرفته است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی تاسیس گاوداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.