کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

آموزش سئو به صورت قدم به قدم

اختصاصی از کوشا فایل آموزش سئو به صورت قدم به قدم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش سئو به صورت قدم به قدم


	آموزش سئو به صورت قدم به قدم
آموزش سئو به صورت قدم به قدم
 
سایت شما هم می تواند در صدر نتایج جستجو باشد
 
صفحه اول گوگل را تصاحب کنید
 

آنچه در محصول آموزش سئو خواهید آموخت

. آشنایی کامل با سئو

. شناخت کامل الگوریتم های گوگل

. ۳ ستون اصلی سئو چیست ؟

. روش های انتخاب کلمات کلیدی

. ۸ نکته کلیدی در سئو

. معرفی سایت به موتوهای جستجو

. ساخت نقشه سایت

. چگونه رتبه سایت را افزایش دهیم ؟

. تکنیک های ایجاد و دریافت لینک

. معرفی ابزارهای آنالیز سئو سایت

. به همراه ۹ کارگاه عملی

. و بسیاری موارد آموزشی دیگر

 

داستان محصول آموزش سئو

با بازاریابی اینترنتی به خوبی آشنا شده بودم و توسط تکنیک های آن درآمد خوبی هم داشتم، اما متوجه شدم که هزینه به دست آوردن یک کاربر و مشتری تازه فقط از راه تبلیغات کمی بالاست و اگر من هیچ تبلیغی نداشته باشم، خیلی سخت کاربر تازه و یا مشتری جدیدی پیدا و جذب خواهم کرد.

 

بنابراین به دنبال یک روش مکمل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی گشتم، روشی که بتواند در کنار سایر روش ها بهترین نتیجه را بدهد، من هم مثل شما هر زمان دنبال مطلب خاصی هستم و در موتورهای جستجو به دنبال آن میگردم، یک روز که به دنبال یک تحقیق برای برادرم بودم متوجه شدم که افراد زیادی از طریق گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری وارد وب سایت ها می شوند.

 

اما نمیدانستم من باید چه کار کنم تا توی گوگل دیده بشم، بنابراین شروع کردم به تحقیق کردن و با واژه SEO یا همان عمل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آشنا شدم، گر چند سئو کردن سایت و دیده شدن در موتورهای جستجو کمی زمانبر است اما ارزش دارد که روی آن وقت گذاشت.

 

از وقتی که سایتم در موتورهای جستجو بهینه شد و در برخی از واژه ها در صفحه اول گوگل دیده شدم، اگر حتی تبلیغ هم نداشتم افرادی وارد سایت من می شدند و با تکنیک ها و ترفندهای بازاریابی اینترنتی تبدیل به کاربران من می شدند و این برای من بسیار جذاب بود.

 

چرا سئو اینقدر مهم است ؟

اگر سئو را نادیده بگیرید باید برای به دست آوردن کاربران و مشتریان جدید هزینه های زیادی بپردازید، در صورتیکه هر روز کاربران زیادی در موتورهای جستجو کلماتی را جستجو می کنند که با کار شما می تواند مرتبط باشد، اگر شما در این نتایج دیده شوید به راحتی کاربران و مشتریان جدیدی را جذب خواهید کرد.

 

اگر کمی دقت کنید، افرادی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد، در سایت شما بیشتر خواهند گشت و یا حتی ممکن است در اولین بازدید از شما خرید کنند! شاید کمی تعجب کرده باشید چون قبلا شنیده اید که ۹۹% کاربران هیچگاه در اولین بازدید از شما خرید نخواهند کرد.

 

اما اشخاصی که در موتورهای جستجو به دنبال چیزی میگردند، غیر از اینکه ممکن است به دنبال محتوا باشند، عده ای دیگر به قصد خرید در این موتورها جستجو می کنند و اگر شما کالای مورد نظر را داشته باشید و فرد وارد صفحه محصول شما شود، همچنین صفحه محصول شما توضیحات خوب و قانع کننده ای داشته باشد و اعتماد کاربر را جلب کند احتمال فروش بسیار افزایش خواهد یافت.

 

چرا سئو سایت را به یک نفر دیگر ندهیم ؟

اگر شما بخواهید سئو سایت خودتان را به یک شخص دیگر بسپارید باید مبلغی را برای این کار بپردازید و آخرین نرخی که یک سئو کار دریافت می کند و من از آن اطلاع دارم بین ۳۰۰۰۰۰۰ (سه میلیون تومان) تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ (ده میلیون تومان) می باشد.

 

در ضمن شما نمی دانید شخص دیگری که سئو سایت شما را انجام می دهد از چه روشی استفاده خواهد کرد، ممکن است از روش های سئو سیاه استفاده کند و مدتی سایت شما رتبه خوبی به دست آورد اما پس از مدتی به سرعت این رتبه را از دست بدهید و حتی از نتایج گوگل حذف شوید.

 

حالا فرض را بر این میگذاریم که فرد مورد نظر از تکنیک های صحیح و یا همان کلاه سفید برای سایت شما استفاده می کند، اما پس از اینکه پروژه سئو سایت شما تمام شد خودتان باید با تکنیک های سئو آشنا باشید، زیرا سئو یک کار همیشگی است و شما پس از اتمام پروژه سئو باید بتوانید ادامه آن را مدیریت کنید و رتبه خودتان را نیز حفظ نمایید.

 

چرا این آموزش سئو متفاوت است ؟

. ما هم مانند شما از آموزش های تئوری متنفریم، بنابراین تمام آموزش های ما کاملا عملی می باشند.

. در این بسته به نکات اصلی و ضروری پرداخته شده که واقعا می توانند برای شما موثر باشند.

. روش های موجود در این بسته کاملا امتحان شده هستند و کاملا قابل اجرا.

. با استفاده از کارگاه های عملی یک سایت را با هم سئو خواهیم کرد.

 

فرمت آموزش: ویدیو

مدت آموزش: 2 ساعت و 36 دقیقه


دانلود با لینک مستقیم


آموزش سئو به صورت قدم به قدم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.