کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن- 50 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن- 50 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن- 50 اسلاید


دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن- 50 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

üبه کلیه روشهایی که جهت شناسایی ؛ کشف و تعیین هزینه های تشکیل دهنده خدمات یا محصولات به کار می رود هزینه یابی می گویند.
ž
üکایزن ترکیبی دوکلمه ی   keiبه معنای تغییر و  Zen به معنای بهبود از یک مفهوم ژاپنی می باشد. که تعریف  آن تغییر به سمت بهتر شدن تدریجی است .در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است :بهبود به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد. بهبود مداوم یا step  by step با بهبود های کوچک شروع می شود یعنی ابتدا مسایل کوچک باید حل شود زیرا کنکاش روی مسایل سنگین زمان بر است و انسان را زود خسته می کند.
üیعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران،کارکنان و کارگران را در بر می گیرد.کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی، و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد . فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد.
 
 
üولی از آنجا که مقدار کالای مورد نیاز هر مرحله در زمان و با مشخصات معین می بایستی فرستاده شود، باید کالا خصوصیات لازم را داشته باشد. بنابراین هزینه های کنترل کیفیت افزایش می یابد. علاوه بر این، این سیستم نیازمند کارگران چند تخصصی است. بدین معنی که این سیستم نوعی روش سفارش کار است و با سفارشهای مختلف کار می کند. سفارشها نیز وابسته به مشتریان است و مشتریان می توانند سفارشهای متنوعی از قبیل تولید ماشین، ساختمان، لوازم پزشکی و غیره داشته باشند.
ü
 
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن- 50 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.