کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی

اختصاصی از کوشا فایل دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی


دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی

دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی

اینجانب واحد کارآموزی خود را در دانشگاه امام حسین(ع) واقع در تهران- کیلومتر 13 بزرگراه شهید بابایی- دانشکده فنی و مهندسی- معاونت پژوهش گذراندم.این دانشگاه در سال 1365 تاسیس گردیده است. که در ایتدا کار خود را در هفت رشته فنی و علوم انسانی آغاز نمود. که در حال حاضر این دانشگاه در رشته های فنی و مهندسی به رشته های صنایع، کامپیوتر، عمران(معماری- نقشه کشی- عمران عمران)، برق(مخابرات الکترونیک) و علوم پایه(ریاضی- فیزیک- شیمی- زیست- مهندسی شیمی) ارتقا یافته است و رشته های علوم انسانی آن نیز ادبیات- مدیریت- ادبیات عرب- زبان و... می باشند. در دانشکده فنی و مهندسی حدودا 5000 نفر در مقاطع مختلف به تحصیل مشغولند و رشته های کارشناسی ارشد و دکترای آن به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری رسیده است.

مقدمه:

اهمیت خدمات در جهان امروز:

حدود 2/1 پولهایی که مصرف کنندگان خرج می کنند برای امور خدماتی صرف می شود. میزان استفاده از خدمات و اشتغال به کارهای خدماتی رو به افزایش است. در بسیاری از جوامع حدود 4/3 نیروی کار غیرکشاورزی در صنایع خدماتی فعالیت دارند و حدود 3/2 نیروی کار غیرکشاورزی در صنایع خدماتی فعالیت دارند و حدود 3/2 تولید ناخالص ملی را بر عهده دارند. حدود 50% درآمد کشورهای پیشرفته از راه خدمات بوده است. هر چه امور تجارت و فعالیتها پیچیده تر، تخصصی تر و رقابتی تر شوند، امور خدماتی رشد بیشتری می یابد. به مسائل مطروحه افزایش روز افزون مراکز خدماتی، سازمانهای بازاریابی و سرویس دهندگان مانند نمایندگان فروش و بانکها را نیز باید اضافه کرد.

نتیجه گیری:

با توجه به مسائل مطروحه و با توجه به طرح جنبش نرم افزاری امیدوارم مدیران و مسئولان ادارات و کارخانه جات به استفاده روز افزون رایانه جامعه عمل بپوشاند و از آن به نحو احسن در راستای اهداف سازمان خویش بهره ببرند. آنچه که بیشتر از هر چیزی با مراجعه به واحد فنی و مهندسی جلب توجه می کرد رضایت مراجعان به دانشکده درباره مسائل آموزشی و مالی بود که امیدوارم سرلوحه همه سازمانهای خدماتی قرار گیرد

 

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :32

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی نرم افزار مالی و آموزشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.