کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت معماری مدرن از 1900.PPT

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت معماری مدرن از 1900.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

معماری مدرن از 1900 فصل اول اندیشه معماری مدرن درسده نوزدهم 1) 2 دلیل عمده و اسا سی در شکل گیری ایده معماری در سده نوزدهم را به اختصار دهید؟
الف) بی اعتمادی نسبت به رنسانس وبه دنبا ل آن ظهور و پیدایش آرمان های ترقی خواهانه ب) انقلاب صنعتی که به مدد آن شیوه های نوین ساخت وساز باعث ایجاد راه حل های جدید شد . 2) مضمون عمده معماری مدرن چیست؟
2تن از پیشگامان این جنبش را نام ببرید ؟
اصلاح شهرصنعتی وجایگزین کردن معماری مدرن با نظمی انسانی وسازگارتر _لوکوربوزیه ومیس فن دروهه 3) کسب التقا طی وبرون گرایایی را به اختصار شرح دهید؟
کسب التقاطی : در کسب با گزینش بهترین ویژگی ها ودر آمیختن آنها در ترکیبی جدید کسی نو پدید می آید . برون گرایی: از طریق ارتباط یا فتن با الگوهای قدیمی وتاریخی به آثار ونتایج اصیلی دست یافتند .(در قرن 18برای اولین بار در نوشته های آبه لوژیه مطرح گردید) فصل دوم در جستجوی قا لب های نو و مسئله تزیینات 1)اولین مرحله هنری معماری مدرن در اروپا چه بوده است؟
ونقشمایه این هنر دارای جه خصوصیاتی بوده ونخستین اثر از این هنر را نام ببرید؟
هنر نو_برای اولین بار روی طرح جلد کتاب اچ مک مورد درباره کلیسای شهر رن بوده است.نقشمایه هنر نو_خطوط قوسی ظریف و دامنه داری است که همچون ساقه سوسن_شاخک حشره یا شعله وپرتو کمرنگ به صورت شناور با خطوط درهم می آمیزدوسطح را به صورت نا متقارن در بر میگیرد. 2)ویکتور هورتا در چه کسبی مهارت داشته است؟
2نمونه از آثار وی را نام ببرید و ویژگی مشترک کارهای وی را بیان نماید؟
خانه تاسل _خانه خلق الهام از نقوش طبیعی در تزئنات فلزی ونمود بی واسطه سازه فلزی وآذین های پیجکی که به تدریج به کاغذ دیواری وموزاییک کف میرسد. -هورتا-خانه تاسل هکتور گیمارد-ویلای فلوره *خانه میلا آنتونی گائودی * کلیسای خانواده مقدس فصل سومخرد گرایی _سنت مهندسی وبتون مسلح 1)شیوه دومینویی مربوط به کدام معمار میباشدو مزیت های آن را بر شمرید؟
لوکوربوزیه_ساخت سریع تفکیک کارکردهای ساختاری و پوششی دیواراز طریق برداشتن بار از قاب و همچنین اوش دمینو در فضای داخلی امکاناتی تازه را فراهم کرد که در هن تیغه ها بنا بر خواست فرد منطبق یا غیر منطبق با شبکه بار برها نصب و باعث صرفه جویی در فضا میشود. 2)4دلیل تنزل هنر نو را بیان کنید؟
1)عدم هماهنگی با راه وروش ونیازهای جامعه صنعتی 2)ریشه نداشتن در اصول پایدار 3)وجود تمایلات کم وبیش اخلاقی موجود در جامعه نسبت به سادگی وعدم تزیین 4)وجود ایدههای خود گرایانه که خواهان توجیه علمی جلوه های قالبگرا بود.
فصل چهارمایدئال های فنی و هنری در انگلستان و امریکا 1)3تن از معماران دوره جنبش فنی و هنری در انگلستان را نام برده و هر کدام را توضیح دهید؟
وی سی:وی سعی نمود با امکاناتی که سایت در اختییارش قرار می دهد طرحهای منحصر به فردی با کمک الگوهای بومی و بدون دخالت عوامل صنعتی انجام دهد. لوتینز:به دلیل عملی و کار ساز بودن به حرفه ها به مصالح بومی بسیار اعتقاد داشت. ادوارد:به طراحی منظره ی باغ مثل الاچیق و گودال باغچه روی اورد. 2)ایدئال های فنی و هنری در انگستان در طراحی ساختمان مسکونی ر

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت معماری مدرن از 1900.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.