کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت مراقبت های مدیریت شده

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت مراقبت های مدیریت شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

مراقبت های مدیریت شده    مراقبت های مدیریت شده چیست؟
 خط مشی های درمانی که با استناد به آخرین مدارک علمی پزشکی مرجع و با عنایت به نظرات کارشناسی متخصصین تهیه می شوند.   هدف از استقرار مراقبت های مدیریت شده چیست؟
 ایجاد وحدت رویه در ارائه ارتقا خدمات درمانی رعایت حقوق بیماران ارتقا نظارت و ارزشیابی  دستورالعمل های مراقبت های مدیریت شده  اطلاعیه شماره یک: ارزیابی های لازم پیش از انجام جراحی های الکتیو اطلاعیه شماره 8: آنتی بیوتیک پروفیلاکسی پیش از اعمال جراحی اطلاعیه شماره 12: تسکین درد اطلاعیه شماره 14: تزریقات ایمن زمان سنجی گردش کار خدمات اورژانس میزان عفونت بیمارستانی  اطلاعیه شماره یک: ارزیابی های لازم پیش از انجام جراحی های الکتیو معاونت سلامت به منظور ارتقاء خدمات سلامتی و رعایت حقوق بیماران در راستای ایجاد وحدت رویه در ارائه خط مشی های درمانی، جهت ارزیابی بیماران پیش از عمل جراحی که باید توسط پزشک معالج رعایت گردد، با عنایت به نظرات کارشناسی جامعه جراحان ایران و انجمن بیهوشی و رانیماسیون ایران و باستناد به مدارک علمی – پزشکی مراجع، دستورالعمل ذیل را جهت بهره وری ایفاد می دارد.
 1- موارد ثبت در پرونده الف) ثبت پیش بینی میزان خطر پیش از عمل جراحی بر اساس معیارهای American Society of Anesthesiology)ASA) (جدول ضمیمه). ب) ثبت تاریخچه تحمل کوششی ( Exercise tolerance) بیمار برای کشف بیماریهای زمینه ای قلب و ریه. ج) ثبت علائم حیاتی بیماران د)گرفتن تاریخچه و معاینه بالینی.
 2- آزمایشات و اقداماتی که بصورت معمول یعنی در تمام موارد قبل از عمل جراحی الکتیو بایستی انجام شود به موارد ذیل محدود می گردد: الف) CBC در تمام سنین (اعتبار CBC انجام شده تا سه ماه می باشد) ب) رادیوگرافی سینه در افراد بالاتر از 60 سال (اعتبار رادیوگرافی سینه تا 6 ماه می باشد) ج) الکتروکاردیوگرافی در سنین بالاتر از 40 سال هنگام بستری د) در کودکان CBC کفایت می کند. تبصره 1: برای عمل جراحی بزرگ، موارد افت فشار خون، سن بالای 50 سال و احتمال مصرف داروهای نفروتوکسیک حین بیهوشی، کراتینین سرم نیز اندیکاسیون خواهد داشت. تبصره 2: بدیهی است هرگونه آزمایش اضافی برحسب عوامل خطرساز در هر بیمار با نظر و قضاوت علمی پزشک معالج و ثبت دلیل در پرونده خواهد بود.
 3- در موارد اعمال جراحی الکتیو هیچ یک از مشاوره ها از جمله مشاوره قلب و داخلی بصورت معمول ضروری نیست و توصیه نمی شود مگر: الف) مشاوره موردی با قضاوت علمی جراح و متخصص بیهوشی و ثبت دلایل علمی آن در پرونده ب) جهت کاهش عوارض عمل در بیمارانی که در کلاس 3 یا بیشتر معیارهای A.S.A باشند.
  اطلاعیه شماره 8: راهنمای استفاده از آنتی بیوتیک پروفیلاکتیک پیش از اعمال جراحی   وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور ارتقاء خدمات سلامتی و رعایت حقوق بیماران و در راستای ایجاد وحدت رویه در ارائه خط مشی های درمانی دستورالعمل پروفیلاکسی آنتی بیوتیک پیش از اعمال جراحی را با عنایت به نظرات کارشناسی انجمن متخصصین عفونی ایران و باستناد مدارک علمی و پزشکی مرجع جهت بهره وری اعلام می دارد. در تمام موارد ذکر شده انتخاب آنتی بیوتیک متفاوت

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مراقبت های مدیریت شده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.