کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت (CPU) پروژه درس سخت افزار

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت (CPU) پروژه درس سخت افزار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 10 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

به نام خدا

تهیه کنند گان

(CPU) پروژه درس سخت افزار

استاد آقای

CPU

” مقدمه ”

یک دستگاه پردازشگر مرکزی ( CPU) یا ریز پردازنده ساده تراشه ای در کامپیوترهای دیجیتال است که می تواند به عنوان قلب کامپیوتر باشد و عمل پردازش اطلاعات و کنترل نرم افزار و همچنین عملیات حسابی و منطقی را انجام دهد . همچنین یک دستگاه محاسبه ای کامل است که روی یک تراشه ساخته می شود و مجموع دستورات دستگاه را اجرا می کند . CPU سه کار مهم را انجام می دهد:

1. از واحد همبستگی منطقی حساب استفاده می کند یعنی جمع و تفریق و ضرب و تقسیم را انجام می دهد . 2. اطلاعات را از یک مکان حافظه به مکانی دیگر انتقال می دهد . 3. می تواند تصمیم بگیرد و به یک سری از دستورات جدید که بر اساس آن تصمیمات است جهش کند.

CPU

محتوای متن عبارت است از :

چیست ؟ CPU

مهمترین خصوصیات ویژه یک ریز پردازنده

نام شرکت سازنده پردازنده

تفاوت cpu AMD,intel

عملکرد CPU

CPUو اجزای داخلی آن

CPU

چیست ؟ CPU

پردازنده یا واحد پردازنده مرکز اصلی ترین بخش کامپیوتر است . این قطعه وظایف مهمی از قبیل عملکرد های ریاضی ، منطقی ، مقایسه ای و محاسبه های مربوط به آدرس دهی در کامپیوتر را به عهده دارد . مهم ترین تراشه بر روی برد اصلی هر کامپیوتر می باشد و آن مدیریت کلیه مراحل پردازش داده ها را به عهده دارد. این قطعه به صورت مستقیم و یا غیر مسقیم سایر قطعات روی برد اصلی و سایر قسمتهای کامپیوتر را نظارت و مقداردهی می کند . پردازنده ها هر چند دارای ابعاد فیزیکی بسیار کوچکی هستند ولی از ابتدایی ترین آنها که از 29000 ترانزیستور تا انواع پیشرفته آنها که 7/5 میلیون ترانزیستور می باشد ، ابعاد فیزیکی آنها بسیار محدود و در حد 2 تا 3 اینچ مربع می باشند .

CPU


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت (CPU) پروژه درس سخت افزار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.