کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت روشهای جذب مشتری و افزایش سهم بازار- 72 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت روشهای جذب مشتری و افزایش سهم بازار- 72 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت روشهای جذب مشتری و افزایش سهم بازار- 72 اسلاید


دانلود پاورپوینت روشهای جذب مشتری  و افزایش سهم بازار- 72 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

    امروزه تمام شرکتهای تولیدی و خدماتی به اهمیت جایگاه مشتری برای موفقیت و ماندگاری فعالیت شان پی برده اند و برای جلب رضایت مشتریان با روش ها و مکانیزم های مختلف اقدام به شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان (نیازهای اساسی،عملکردی، انگیزشی) و حتی بیشتر از آن پیش بینی نیازهای آتی مشتریان نموده اند و تولید محصولات و یا ارائه خدمات را بر اساس این نیاز سنجی و خواسته ها و توقعات مشتریان انجام می دهند .

    با انجام این کار هم مشتری به خواسته های خود رسیده و راضی خواهد شد و هم شرکت با فروش محصولات و خدمات خود سود کافی برده و موفق خواهد بود .

          بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه ی یافتن مشتری بودند ولی امروزه بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری، توجه به رضایتمندی وی، کیفیت از دیدگاه وی و در نهایت ایجاد مشتری وفادار . بعلاوه جهانی شدن رقابت و توسعه تکنولوژی اطلاعات، آگاهی های مشتریان را ارتقا داده و حالتی را پدید آورده اند که صرفا بوسیله قیمت محصولات و یا کیفیت بسیار بالای آن نمی توان به موفقیت بلند مدت در سطح بازارها دست یافت. سازمانها امروزه به دنبال وفادار ساختن مشتریان خود هستند چرا که آنها به این حقیقت پی برده اند که مشتری به عنوان عاملی حیاتی برای موفقیت سازمانها بوده و جذب مشتریان جدید بسیار پر هزینه تر از حفظ مشتریان فعلی خواهد بود، در واقع بهترین مشتریان برای شرکت وفادارترین آنها هستند. به طور کلی می توان گفت که امروزه تلاش اکثر شرکتهای بزرگ در جهت توسعه وفاداری مشتریان بوده و آن را به عنوان یک هدف استراتژیک برای خود در نظر می گیرند.

     بازاریابی کسب رضایت مشتری به شیوه ای سودآور است و تمام عملیات قبل ازتولید تا پس از مصرف را شامل می شود.

 

      فعالیت هایی چون تحقیقات بازاریابی- تعامل با سازمان تولید- فروش- توزیع – مدیریت برند- ارتباطات- صادرات – خدمات حمایتی و ... جزئی از حوزه بازاریابی محسوب  می شوند.

فرمول افزایش سهم بازار بسیار ساده است و هر شرکتی با بکار گیری این فرمول می تواند بلافاصله سهم بازار خود را در زمان کوتاهی تا درصد قابل توجهی به سرعت افزایش دهد.

برای اینکار کافی است که ابتدا هزینه تامین، لجستیک و قیمت تمام شده محصول را کاهش دهید و سپس در بخش مهندسی فروش- واحد قمیت گذاری، قیمت برای مصرف کننده را کاهش داده و بعد از آن محصولتان را مجدداً روانه بازار کنید. با این اقدام و آگاهی مصرف کننده از کاهش قیمت های شما به زودی فروش روزانه افزایش یافته و طی چند ماه خروجی این فرمول (کاهش قیمت + افزایش فروش) برایتان سهم بازار بیشتر را به ارمغان خواهد آورد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت روشهای جذب مشتری و افزایش سهم بازار- 72 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.