کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس ..

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس .. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس ..


دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس ..

دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 13




معلم از خود می‏پرسد

چه موضوعی را می‏خواهم تدریس کنم؟ (موضوع درس)
به چه منظوری می‏خواهم تدریس کنم؟ (هدف‏های شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی درس)
در چه زمانی می‏خواهم تدریس کنم؟ (جدول زمان‏بندی)
به چه کسانی می‏خواهم تدریس کنم؟ (در نظرگرفتن پایۀ معلومات دانش‏آموز یا اطلاعات پیش‏نیاز وی)
با چه روشی می‏خواهم تدریس کنم؟ (راهبردهای یاددهی- یادگیری)
با چه وسایلی می‏خواهم تدریس کنم؟ (وسایل آموزشی)
آیا در کار خود تدریس موفق خواهم بود؟ (ارزشیابی از کلاس و روش تدریس)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی و نگارش طرح درس ..
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.