کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره ساخت آلات چوبی

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره ساخت آلات چوبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 135

 

مقدمه:

مجله سنتی درودگری در آوریل 1988، هدف ارائه فرصت ساخت اثاثیه چوبی با کیفیت توسط درودگران مبتدی آغاز به کار کرد. پس از گذشت سالها، ما هنوز برای خوانندگان‌مان آخرین تکنیکهای درودگری، ابزار آلات جدید آزمایشگاهی و نگهداری آنها با درک این مطلب که آخرین پیشرفتها و ترقیها در دنیای درودگری می باشند را عرضه می کنیم. افزون بر این، هر ماه چهار نمونه زیبای پروژه طراحی برای ساخت وجود دارد. مهمترین این طراحیها برای این سری از کتب انتخاب شده اند.

تولید کنندگان و سازندگان مبلمان که این پروژه ها را طراحی و خلق کرده اند، مدتهای مدیدی است که با مجله درودگری سنتی همکاری دارند. هم درودگری حرفه ای و هم مبتدی به خاطر طراحیهای بی پایان و کلاسیکشان، کار صنعتی با کیفیت عالی، تکنیکهای ابتکاری و حداکثر توانایی شرح چگونگی ساخت قطعات انتخاب شده اند. این پروژه های موجود، با طرحهای مناسب و کاربردی مهارتهای درودگری از مرحله مقدماتی تا پیشرفته و با جزئیات ساخت به طور واضح، عکسها و نمودارهای انفجاری رنگی بطور گام به گام، طراحی می شوند، آنها بخوبی قابل درک برای درودگران علاقه مند هستند. هنگام مبله کردن خانه، باغچه ندرتا در لیست اولویتهای اول قرار می گیرد. در نتیجه، حتی باغچه های بسیار زیبا نیز اغلب با میز و صندلی پلاستیکی سفید مزین می شوند که پس از مدتی در اثر زمان زرد می شوند و نیاز به برپا کردن مانعی مقاوم در برابر ضعیف ترین بادهای تابستانی دارد. شما هرگز خواب استفاده از این میز و صندلی پلاستیکی را در خانه تان نخواهید دید، پس چرا آنها در باغچه منزلتان می گذارید؟

در این کتاب با توجه به دوازده طرح باغچه موجود، ما تلاش کرده ایم که انواع مناظر بیرون باغچه را پوشش دهیم . برای باغبان، ما ملزوماتی را به شرح زیر در نظر گرفته‌ایم:

طبق چوبی، میز تاشو برای پرورش گیاهان سبز و سه نوع از طرحهای جای پرورش گل و گیاه. برای باغچه بزرگتر، درودگران می توانند با آلاچیق چوبی یا آلونک باغچه آزمون بزرگی از مهارتهای نجاری انجام دهند . برای کسانیکه استراحت کردن در باغچه را به کارکردن در آن ترجیح می دهند، ما مجموعه ای منتخب از نیمکتها، صندلیها و میزها نظیر میز و صندلی سفری را ارائه داده ایم.

ابزار آلات و مواد اولیه

بسیاری از این طرحها به کار و جزئیات کمتری از وسایل اتاق پذیرایی و غذاخوری نیاز دارند و هنوز مجموعه ای از ابزارهای مناسب تیز و حفظ شده ضروری و لازم است، ابزارهای مکانیکی مانند مته، اره مویی، رنده و دستگاه پوست زنی (سمباده) برای مشاغل پیچیده و کسل کننده مفید و مناسب هستند، اگرچه اکثر طرحها در این مجموعه را می توان باابزار آلات دستی ساخت.

تخته های مورد استفاده برای مصارف خارجی را در مقایسه با پروژه های داخلی بنا به دلایل واضح با دقت بیشتری باید انتخاب نمود. پهن برگانی نظیر چوب تاک برای مبلمان و میز و صندلی محوطه باغچه مناسب و ایده آل اند، اما گران قیمت هستند، بنابراین این چوب به عنوان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ساخت آلات چوبی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.