کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت ارائه تکنیک های آزمایش نرم افزار

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت ارائه تکنیک های آزمایش نرم افزار دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پاورپوینت ارائه تکنیک های آزمایش نرم افزار


دانلود پاورپوینت ارائه تکنیک های آزمایش نرم افزار

اهمیت آزمایش نرم افزار و اثرات آن بر کیفیت نرم افزار نیاز به تأکید بیشتر ندارد. Deutch در این باره اینگونه بیان می نماید :

توسعه سیستم های نرم افزاری شامل یک سری فعالیت های تولید می باشد که امکان اشتباهات انسانی در آن زیاد است. خطاها در ابتدای یک فرآیند و مراحل توسعه بعدی آن ظهور می نمایند که اهداف با خطا یا به صورت ناقص مشخص شده باشند. به دلیل عدم توانایی انجام کارها و برقراری ارتباط به صورت کامل، توسعه نرم افزار با فعالیت تضمین کیفیت همراه است.

آزمایش نرم افزار عنصری حیاتی از تضمین کیفیت نرم افزار می باشد و مرور تقریبی مشخصه، طراحی، و تولید کد را نشان می دهد.

قابلیت رویت در حال افزایش نرم افزار به عنوان عنصری از سیستم، و هزینه های مربوط به شکست نرم افزار، نیروهای محرکی هستند برای برنامه ریزی خوب از طریق آزمایش. برای یک سازمان توسعه نرم افزار، غیرمعمول نیست که بین 30 تا 40 درصد کل فعالیت پروژه را برای آزمایش صرف کند. در نهایت، آزمایش نرم افزاری که برای انسان حیاتی است (برای مثال، کنترل پرواز، نظارت راکتور هسته ای) سه تا پنج برابر، هزینه بیشتر از تمام مراحل مهندسی نرم افزار را در مجموع خواهد داشت. در این فصل، اصول بنیادی آزمایش نرم افزار اهداف قابل تغییری را برای آزمایش نرم افزار تعریف می نما یند. طراحی ابزار آزمایش بر مجموعه ای از تکنیک ها برای ا یجاد ابزارهای طراحی که اهداف کلی آزمایش را برآورده نمایند تأکید دارند. در فصل 18 ، استراتژی های آزمایش و اشکال زدایی نرم افزار ارائه می گردند .

شامل 51 اسلاید powerpoint


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.