کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت درباره علائم بالینی

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت درباره علائم بالینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره علائم بالینی


پاورپوینت درباره  علائم بالینی

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 12 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیمار:من خیلی سرما می خورم

پزشک:چرااینقدرسرما می خورید؟

بیمار:مثل اینکه بدنم ضعیف شده ،اما لاغرنشده ام وشاید باتزریق این آمپولهای حساسیتی قدری چاق هم شده باشم

پزشک :چه علائمی داریدکه بفکرسرماخوردگی می افتید؟

بیمار:اولش گلوم دردمی گیره .آبریزش ازبینی پیدامی کنم و

بعدمیریزه توسینه ام وشروع می کنم به سرفه کردن .

 

 

 

اخه اول سرمامی خورم وبعدعفونت ریه پیدا می کنم .

پزشک :چرافکرمی کنیدعفونت ریه دارید مگرعکس گرفته اید؟

بیمار:نه عکس که ندارم اما وقتی سرفه می کنم چرک ازگلوم بیرون میاد.

پزشک:اگرهمراه باسرفه،خلط خارج بشه وحتی رنگش هم تیره

باشه حتما نشونه عفونت یاچرک نیست ،مگه شماتب داشتید؟

بیمار:نه تب نداشتم شایدهم داشته ام من که تب گیرندارم

دکترگفتندریه ات عفونت کرده

 

 

پزشک :رنگ خلطتون چه رنگ بود؟

بیمار:رنگش سفیده

پزشک :مگه خلط سفیدرنگ میتونه چرکی باشه؟

بیمار:نمیدونم ولی سینه پهلو کرده ام

پزشک:شما تنگی نفس ندارید؟

بیمار:چرا،نفسم می گیره ،وقتی که نفسم کوتاه بشه دوقدم هم

نمی تونم راه برم


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره علائم بالینی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.