کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

 

از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسب و کار مرتکب می شوند این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب می کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک بازار مناسب برای آن می‌گردند! اگر شما نیز برای شروع کسب و کار خود از این روش استفاده کرده اید همینجا بایستید و از راهی که آمده اید برگردید!

افراد باهوش روش دیگری را انتخاب می کنند. آنها ابتدا یک بازار مناسب را انتخاب کرده و سپس محصولی را عرضه می‌کنند که مردم به دنبال آن هستند. به عبارت دیگر آنها ابتدا فرصتهای مناسب را شناسایی می کنند و پس از شناخت فرصت بلافاصله در جهت آن فرصت اقدام به کسب و کار می نمایند.

باید ببینید مردم چه می خواهند، به چه چیزهایی نیاز دارند و نیازهای فعلی آنها چیست. سپس مطابق با نیازهای آنها محصول خود را ارائه دهید. اگر شما زیرک باشید بازاری را انتخاب می کنید که مردم آماده خرید محصولات آن بازار باشند.

نیازهای مردم باعث ایجاد خواسته هایی در آنها می شود و این خواسته ها فرصتهایی هستند که به وجود می آیند.

مهمترین خواسته های مردم که در حقیقت فرصتهایی هستند برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد شما، عبارتند از:

1- مردم نیاز به درآمد بیشتر دارند. آنها برای اینکه احساس موفقیت بیشتری کنند دوست دارند درآمد بیشتری داشته باشند.

2- بسیاری از مردم علاقه به پس انداز کردن دارند. پس انداز داشتن به مردم احساس امنیت می دهد. آنها به سرمایه گذاری یا صرفه جویی در خرید یک محصول علاقه زیادی دارند. پس از این فرصت استفاده کنید.

3- صرفه جویی در وقت یکی از مهمترین خواسته های مردم در این عصر سرعت است. مردم می خواهند کار بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند تا سایر اوقات خود را به لذت بردن از زندگی خود سپری کنند.

- زیبایی و داشتن ظاهر بهتر یکی از خواسته های مردم در این دوره است که روز به روز بر شدت آن افزوده می شود.

5- آموختن چیزهای جدید یکی دیگر از خواسته های مردم است. ساختن خانه ای بهتر، یادگیری علوم مختلف یا چنین مسائلی به آنها احساس هوشمندی بیشتری می دهد.

6- مردم دوست دارند طول عمر بیشتری داشته باشند. آنها دوست دارند تندرست باشند و از بیماریها بگریزند.

7- یکی از مهمترین خواسته های مردم داشتن آسایش بیشتر است. آنها می خواهند درد و ناخوشی نداشته باشند، اعصاب راحتتری داشته باشند و در کل احساس راحتی کنند.

8- مردم دوست دارند کسی آنها را دوست داشته باشد. آنها می خواهند با کسی صحبت کنند، کسی را دوست داشته باشند و احساس تنهایی نکنند.

9- بسیاری از افراد دوست دارند معروف باشند و در بین مردم دارای شهرت و اعتبار بیشتری باشند.

10- مردم دوست دارند خوش باشند و از خوشی ها و لذتهای مختلف روحی و جسمی بهره مند باشند. این، به آنها احساس رضایت می دهد.

11- داشتن خلاقیت یکی از خواسته های بسیاری از مردم است. ممکن است بخواهند راه حل های بهتری برای حل یک مشکل پیدا کنند.

12- قدرت ، یکی از خواسته های مهم بسیاری از مردم است! آنها دوست دارند بر تأثیر دیگران غلبه کنند، دچار شکستهای روحی نشوند و فریب دیگران را نخورند.

13- بسیاری از مردم دوست دارند پیشتاز باشند. آنها از اینکه ببینند در یک کار خاص «اولین» هستند احساس خوبی دارند.

برای کسب ایده های جدید بینید گرایش و تمایل فعلی مردم چیست. تمایلات جدید را می توانید با مشاهده تلوزیون، آگهی های روزنامه ها و مجلات و گشت و گذار در اینترنت پیدا کنید. سپس محصولی را ارائه کنید که به آن گرایشات روز مربوط باشد.

گفته شده است که هر کسی که دارای یک رویا - مالی، شخصی، و یا در غیر این صورت - که مایل به سرمایه گذاری زمان و تلاش در دستیابی به این رؤیا، از موفق ترین افراد کسانی هستند که در جهان است.

های QNet دارای سابقه ای طولانی از ارائه 'صفحه اصلی' برای این هدف تنظیم کارآفرینان از تمام جنبه های زندگی، از تمام سنین و جنس، و از تمام سطوح درآمد و آموزش و پرورش است. های QNet چارچوب است که در آن هر کسی - با توجه به زمان و تلاش - می تواند رویاهای خود و دستیابی به موفقیت است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.